Kedves Partnerünk!

A kialakult helyzetre való tekintettel szeretnénk Önöket tájékoztatni az A.MeCoD Csapat további tevékenységéről és az óvintézkedéseinkről.

Ami a legfontosabb, hogy az A.MeCoD Zrt változatlanul folytatja tevékenységét és kiszolgálja partnereit az alábbi intézkedések mellett:

Munkatársaink – a fertőzésveszély csökkentése érdekében – otthoni munkavégzésre tértek át, de természetesen továbbra is rendelkezésükre állnak a megszokott elérhetőségeiken. Irodánkban korlátoztuk a személyes ügyfélfogadást, ugyanakkor folyamatos ügyeletet biztosítunk a telefonos és elektronikus ügyintézés zavartalan bonyolítása érdekében.

A külföldi eredetű termékeink beszerzési és szállítási lehetőségeit folyamatosan egyeztetjük a gyártókkal, jelen állás szerint minden futó projektet határidőre befejezünk.

Új igényeiket és rendeléseiket tudjuk fogadni, a teljesítési határidő talán hosszabb lesz az eddig megszokottnál. Az esetleges változásokról, korlátozásokról rendszeres tájékoztatást nyújtanak Önöknek munkatársaink.

A beüzemelés- és szerviz tevékenységet végző Kollégáink a személyes érintkezések lehetőségét minimalizálva továbbra is ellátják feladataikat.

Köszönjük, hogy megértően fogadják ebben a megváltozott élethelyzetben az Önök és munkatársaink érdekében meghozott óvintézkedéseinket és reméljük, mielőbb visszatér életünk a régi, megszokott kerékvágásba.

Vigyázzunk Egymásra!

Minden jót és elsősorban jó egészséget kívánunk Önöknek, Munkatársaiknak és Családtagjaiknak!

Tisztelettel:
az A.MeCoD Csapata